Nevím, jak vy, ale já když byl mladší, tak frčely gamebooky. Byla to knížka, kterou jste četli a při četbě jste ovlivňovali děj. Na konci každé stránky/kapitoly/příspěvku bylo několik možností. Něco jako „pokud chceš jít vpravo, pak nalistuj stranu 21, pokud chceš jít rovně, tak nalistuj stranu 25, pokud se chceš vrátit, tak jdi na 30“. Tímto způsobem jste si mohli tu knihu „hrát“.
Na této stránce najdete nástroj, abyste si mohli podobnou hrací knížku vytvořit. Ona to ani tak nebude knížka, jako spíš webovka, ale to je přece nepodstatné.
Když jsem tento nástroj objevil, tak jsem si začal říkat, jak by se to dalo použít ve výuce. A tak jsem začal přemýšlet, jestli bych nezvládl vytvořit nějaký příběh s fyzikální tematikou…
…a v jakých předmětech by se to dalo použít… …český jazyk? cizí jazyky? dějepis? matematika? …a ty příběhy by měl tvořit učitel nebo žák?
Vítám všechny náměty a vlastní zkušenosti 😉
www: http://twinery.org/